Ahogyan 2019 óta minden évben, úgy a Borsodi Sörgyár idén is közzé tette fenntarthatósági jelentését, amelyből kiderül, hogy vállalat 2021-ben is folytatni tudta a Molson Coors vállalatcsoport világszintű céljaival összhangban megfogalmazott, 2025-ig előre mutató „Our Imprint” stratégiájában foglalt fenntarthatósági célok felé vezető utat. A sörgyár célja, hogy 2025-ig, a 2016-os adatokhoz képest 30 százalékkal csökkentse a fajlagos energiafelhasználását - olvasható a Borsodi közleményében. Ennek érdekében a vállalat folyamatosan fejleszti működésének valamennyi területét, kiemelten a bőcsi üzemében. A tavalyi évben például bővítették tartályainak számát, ezzel növelve a szűrési kapacitást és hatékonyságot, csökkentve a gyártáshoz szükséges energiaigényeket.
Ahogyan a gazdaság szinte valamennyi szereplőjét, úgy minket is számos új kihívással szembesített a tavalyi év. Fejlesztéseinkkel, újításainkkal valódi igényeknek feleljünk meg, érdemi támogatást adjunk partnereinknek, és a lehető legjobban szolgáljuk ki a hazai sörkedvelők igényeit, mialatt a környezetünk iránt is felelősen járunk el, és a munkatársainkról is gondoskodunk. Az eredmények pedig igazolják ezen törekvéseinket, hiszen a Borsodi Sörgyár 2021-ben is csökkentette a bőcsi üzem környezeti lábnyomát, megtartva a korábban elért, gyártásból származó zéró hulladékkibocsátást, emellett csökkentve az villamos- és hőenergiafelhasználást
- emelte ki a jelentés eredményei kapcsán Besze Ágnes, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója. A vállalat idén is folytatja fejlesztéseit, egy új logisztikai raktár átadásával, valamint a szűrő üzem modernizálásával. A technika mellett azonban a hazai piac egyik legnagyobb sörgyára számára ugyanolyan fontos a kiemelkedő szakemberek kiválasztása és megtartása is.
Zsadányi-Nagy Zsanett, a Borsodi Sörgyár HR Igazgatója ennek kapcsán kiemelte, hogy tavaly ismét sikerült növelni munkavállalóik számát, így 2021. év végén már 444-en dolgoztak a cégnél. A fenntarthatóság jegyében a sörgyár idén szeptemberben is megrendezte az immáron hagyományosnak számító „Our Imprint” fenntarthatósági hónapot, ahol kiemelt figyelmet szenteltetek a felelős alkoholfogyasztásnak és a társadalmi felelősségvállalásnak. Amellett, hogy a fenntarthatóság témájára fókuszált a vállalat a szeptemberi hónapban, tovább folytatta logisztikai területének fejlesztését. A bőcsi gyárat új logisztikai csarnokkal bővítette. A közel egymilliárd forint értékű beruházás lehetővé teszi a rakodási idő csökkentését, valamint a raktárkapacitás növelését is. Továbbá ezzel párhuzamosan 40 fővel bővítette munkavállalóinak számát.