Erőforrás
Ez a megújult sorozat a 6-135 RS, 6-145 RS és 6-155 RS modelleket tartalmazza, amelyeket az FPT NEF 4,5 literes, 16 szelepes, 4 hengeres turbófeltöltéses, hengerenként 4-szelepes, közös nyomócsöves motorok hajtanak, amelyek maximális teljesítménye, 125 LE, 135 LE és 145 LE.
Az optimalizált elektronikus üzemanyag befecskendezés és a továbbfejlesztett égési hatékonyság a HI-eSCR2 rendszerrel kombinálva lehetővé teszik, hogy ezek a motorok kivételes teljesítményt és nyomatékrugalmasságot nyújtsanak alacsony üzemanyagfogyasztás mellett. A maximális nyomatékot (520 Nm 551 Nm és 600 Nm) már 1200-as fordulatszámon leadják.
Hajtómű
A továbfejlesztett ROBO-SIX sebességváltó 4 tartományban 6 Power Shift fokozattal 24 + 24 sebességfokozatot kínál, amely a mászófokozattal felszerelésével 40 + 40-re emelkedik. Két előre programozott munkamód optimalizálja a motor hatékonyságát: ezek az Eco és a Power funkciók, az első a fogyasztás alacsonyan tartására, a második pedig a maximális teljesítmény biztosítására összpontosít, hogy felgyorsítsa az aktuális feladat elvégzését.
A teljesítményt a 4 sebességes TLT fokozza. Említést érdemel a traktor „ECO FORTY” vagy „ECO FIFTY” funkciója (attól függően, hogy mekkora a váltó végsebessége) ami 1600 vagy 1900 1/min alatti motorfordulatot jelent 40 km/h vagy 50 km/h végsebesség mellett. Ennek eredménye a hagyományos megoldásokhoz képest az alacsonyabb zajszint és üzemanyagfogyasztás, valamint a hosszabb motor élettartam.
Két új funkcióval bővült a sebességváltó: az egyik a STOP&ACTION, a másik az APS – Auto-PowerShift funkció. Az előbbi használatával a traktor megállítható vagy elindítható a fékpedál működtetésével anélkül, hogy az irányváltót vagy a kuplungpedált használnánk.
Az Intelligens APS (Auto-Powershift) lehetővé teszi a kezelő számára, hogy meghatározza a leginkább kényelmes motorfordulatszámot, miközben a sebességváltó automatikusan kapcsolja a legmegfelelőbb fokozatot.
A hajtáslánc és a sebességváltó elrendezése 2560 mm-es tengelytávot tesz lehetővé, ami nagy stabilitást, ugyanakkor az 55 fokos kormányszögnek köszönhetően sokoldalúságot és manőverezhetőséget biztosít.
Hidraulika rendszer
A zárt központú, hidraulikarendszer egy 114 l/perc teljesítményű, változó folyadékszállítású szivattyúval rendelkezik (Load Sensing), amely akár összesen 7 elektrohidraulikus szelepet is képes ellátni, valamint az elektronikusan vezérelt hátsó függesztő szerkezetet, amely maximális teherbírása 7000 kg, míg az első szerkezet legfeljebb 2500 kg-mal terhelhető. A kormányzás és egyéb hidraulikus funkciókhoz, egy 44 l/perc teljesítményű szivattyú szállítja a folyadékáramot.
Fedélzeti Technológia
A növénytermesztési műveletek hatékonyságának javítása és a termelékenység növelése érdekében a Landini bevezette az innovatív „Precision Steering Management” (PSM) rendszert, amely a műhold által támogatott irányítást szolgáló integrált eszközök rendszere. ISOBUS-on kereszült különböző munkagépekkel történő munkavégzést fogja össze és optimalizálja, csökkenti, a munkavégzés idejét, segít a felhasznált input anyagok csökkentésében.
Optimalizálási folyamathoz kapcsolódóan a „Landini Fleet Management” technológiával, traktorok állapotával kapcsolatos összes információ valós időben elérhető: így a sebesség, motorfordulatszám, hektáronkénti teljesítmény, fogyasztás, és még sok egyéb paraméter, beleértve a teljes flotta átlagfogyasztását.
A Fleet Management másik nagy előnye a traktordiagnosztika, amely lehetővé teszi a gép állapotának nyomon követését és a távszerviz igénybevételét.
A telematikai rendszer lehetővé teszi a gép állapotával kapcsolatos legfontosabb információk távoli megtekintését a traktor teljes ellenőrzéséhez.
A távfelügyeleti szoftver segít a karbantartási műveletek elvégzésében és a problémák hibaelhárításában, valamint a jövőben szükséges szerviz költségek előrejelzésében.
Kényelem és ergonómia
A dizájnnak és ergonómiának egyaránt fontos szerepe van minőségi munkavégzésben.
Az új "Landini High Vision" fülkét a FOPS által jóváhagyott panorámatető és a természetes szellőzést biztosító nyílás jellemzi, amelyek javítják a traktorból a rálátást a homlokrakodó használata során. Nem feledkezve meg a LED-es fényszórókról, amelyből akár 14 is elérhető, és ezek közül 8 a tetőre van beépítve, így még éjszaka is optimalizálható a látás.
A vezetési kényelmet tovább javítja a mechanikus felfüggesztésű fülke és a független bekötésű rugózott első híd kombinációja.
Az utasteret kiváló minőségű, autóiparból származó anyagokból tervezték, mivel a tervezésre és a funkcionalitásra ugyanilyen figyelmet fordítottak a vezérlőműszerekre, teljesen ergonomikus, 12 hüvelykes érintőképernyős monitorral és többfunkciós „all in one” joystickkal.
Multifunkcionális Joystick-ba integrált kezelő szervekkel, akár egy ujj mozdulattal lehet a sebességváltót, a hidraulikus vezértömböket, a függesztőművet és a traktor irányváltó rendszerét szabályozni. Az automata powershift kapcsolás és a táblavégi forduló szintén a joystick-on kapott helyet.
A dizájn, az ergonómia, a kényelem és a munkakörülmények javítására alkalmazott technológia a további jellemzők, amelyek a 6RS-t ideális partnerré teszik a szántóföldön és a gazdaságban.
Műszaki adatok:
Modellek | 6-135 RS | 6-145 RS | 6-155 RS |
Motor típus | FPT – NEF45 Stage V | ||
Max teljesítmény [LE/kW] @1800 min-1 |
125/92 |
135/100 |
145/106 |
Max teljesítmény Boosttal [LE/kW] |
135/100 |
146/107 |
155/114 |
Max. nyomaték (EPM) @1200 min-1 [Nm] |
520 (551) |
551 (610) |
600 (630) |
Nyomatékrugalmasság | 44% | 40% | 38% |
Hengerűrtartalom | 4,5 liter | ||
Hengerek száma | 4 henger | ||
Szelepek száma | 16 szelepes | ||
Üzemanyagellátó rendszer | Magasnyomású Common Rail | ||
Kipufogógáz kezelés | HI-eSCR2 - DOC, DPF SCR rendszerrel | ||
Üzemanyag + Adblue tartály térfogata | 220 l + 23 l | ||
Tengelytáv | 2560 mm | ||
Szélesség | 1833-2858 mm | ||
Hosszúság | 4547-5086 mm | ||
Magasság | 2853 mm | ||
Tömeg alapsúlyozással | 6.200 kg | ||
Maximális megengedett össztömeg | 9500 kg |
(x)