A dunaegyházi Haladás Mezőgazdasági Zrt. küldetésének érzi, hogy növelje a burgonya, mint alapélelmiszer ázsióját. Kiemelt márkája, a GoldenBurg két termékkel, a B-típusú főznivaló és a C-jelzésű sütésre alkalmas burgonyával pályázott az idei Érték és Minőség Nagydíjra. A burgonyatermelő és -forgalmazó vállalat képviselői az Országházban vehették át a kitüntetéseket.
Ez egy újabb fontos mérföldkő cégünk és a márka életében. A Nagydíjat megkapni egyfajta visszaigazolása annak, hogy megéri az a sok-sok erőfeszítés, amit kollégáimmal közösen teszünk a hazai burgonya presztízsének növeléséért. Ezek a sikerek, elismerések lendületet adnak a munkánk során ahhoz is, hogy a vásárlóink és a kereskedelmi partnereink számára az alapszortiment biztosítása mellett innovatív fejlesztések felé is forduljunk
- nyilatkozta Kulich Éva, a GoldenBurg kereskedelmi és marketing vezetője.
Kecskés Gábor, a dunaegyházi Haladás Mezőgazdasági Zrt. elnök-igazgatója a díjazás kapcsán kiemelte: a Magyar Termék védjegyek mellett így már az Érték és Minőség Nagydíj is a magas, illetve megbízható minőségre irányítja majd a vásárlók figyelmét. Mint fogalmazott,
a magyar burgonya nincs könnyű helyzetben az elmúlt években. Gondolok itt az extrém környezeti hatások mellett a gazdasági kitettségre is, utóbbinak köszönhetően a magyar burgonyatermelők is évek óta hatványozottan nehéz helyzetben gazdálkodnak. Éppen ezért öröm a számunkra minden olyan elismerés, amellyel a burgonyát, ezáltal az agráriumot és egyben a mi munkánkat is értékelik.