A MagyarBrands program több mint tíz éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket, olyan márkákat, melyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj aktív segítség a fogyasztók számára, hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje – áll a közleményben.
Innovatív Márka kategóriában a független szakértőkből álló bizottság elvárásai között szerepel, hogy:
- a márka új fejlesztés, mely megváltoztatta a fogyasztói szokásokat, vagy új fogyasztói igényeket elégít ki,
- a márka új technológiát alkalmaz,
- a cég egyedi, új értékesítési csatornákat használ és új, kreatív marketing eszközöket alkalmaz.
A kiválasztás során kiemelt szempont a brand társadalmi hasznossága, valamint az, hogy a márka hozzáadott értéket testesít meg.