A vállalat egy tőkepiaci eseményen mutatta be a 2025-2028-as jövőképét, amely a befektetők és az iparági megfigyelők érdeklődését felkeltette a vállalat és az élelmiszer- és italpiac átalakítását célzó stratégiája iránt. A stratégia, a Renewal Danone, egy olyan időszakban alakult ki, amelyet a fokozott egészségtudatosság és a környezetvédelmi aggályok határoznak meg, és amely az élelmiszerek és a táplálkozás jövőjének útiterveként jelenik meg.
Az egész iparágra hatással lehet
A világ egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalataként a Danone stratégiai változása az egész globális élelmiszeriparban éreztetheti hatását, mivel a stratégia számos kulcsfontosságú iparági trendhez igazodik:
- Az egészségesebb, táplálóbb termékkínálat felé történő elmozdulás.
- A beszerzés és a termelés átláthatóságának fokozottabb hangsúlyozása.
- A környezeti fenntarthatóság és az etikus üzleti gyakorlatok egyre nagyobb hangsúlyt kapnak.
A Danone márkakínálata nemzetközi és helyi márkákat egyaránt tartalmaz világszerte, mint például az Activia, Actimel, Alpro, Evian és Volvic.
A tudományra alapoznának
A Renewal Danone középpontjában az áll, hogy a vállalat üzleti modelljét tovább igazítsa az egészségesebb és fenntarthatóbb élelmiszerek iránti fogyasztói preferenciák fejlesztésével, miközben megerősíti versenypozícióját a globális piacon.
A vállalat különös hangsúlyt fektetne a fehérjékre és a bélrendszer egészségére, ez a váltás jelzi a vállalat azon szándékát, hogy szorosabban igazodjon a fejlődő fogyasztói egészségügyi prioritásokhoz és a kialakulóban lévő táplálkozástudományhoz. A földrajzi diverzifikáció keretében a növekedési lehetőségek megragadása és a piaci kockázatok mérséklése érdekében a Danone tovább bővíti globális jelenlétét. Ennek célja a különböző fogyasztói bázisok kihasználása és a regionális egészségügyi és táplálkozási trendek kihasználása.