Nagy döntés az élelmiszeróriásnál: leszámolnak az egészségtelen ételekkel

Nagy döntés az élelmiszeróriásnál: leszámolnak az egészségtelen ételekkel

agrarszektor.hu
A Danone, a világ kedvenc joghurtjairól és növényi alapú termékeiről ismert vezető francia multinacionális élelmiszer- és italgyártó óriás, a növekedés következő kritikus szakaszára vonatkozó ütemtervében nagymérvű változásokkal készül, amelynek középpontjában az egészségtudatosság áll - írja a Food Digital.

A vállalat egy tőkepiaci eseményen mutatta be a 2025-2028-as jövőképét, amely a befektetők és az iparági megfigyelők érdeklődését felkeltette a vállalat és az élelmiszer- és italpiac átalakítását célzó stratégiája iránt. A stratégia, a Renewal Danone, egy olyan időszakban alakult ki, amelyet a fokozott egészségtudatosság és a környezetvédelmi aggályok határoznak meg, és amely az élelmiszerek és a táplálkozás jövőjének útiterveként jelenik meg.

Az egész iparágra hatással lehet

A világ egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalataként a Danone stratégiai változása az egész globális élelmiszeriparban éreztetheti hatását, mivel a stratégia számos kulcsfontosságú iparági trendhez igazodik:

  • Az egészségesebb, táplálóbb termékkínálat felé történő elmozdulás.
  • A beszerzés és a termelés átláthatóságának fokozottabb hangsúlyozása.
  • A környezeti fenntarthatóság és az etikus üzleti gyakorlatok egyre nagyobb hangsúlyt kapnak.

A Danone márkakínálata nemzetközi és helyi márkákat egyaránt tartalmaz világszerte, mint például az Activia, Actimel, Alpro, Evian és Volvic.

A tudományra alapoznának

A Renewal Danone középpontjában az áll, hogy a vállalat üzleti modelljét tovább igazítsa az egészségesebb és fenntarthatóbb élelmiszerek iránti fogyasztói preferenciák fejlesztésével, miközben megerősíti versenypozícióját a globális piacon.

A vállalat különös hangsúlyt fektetne a fehérjékre és a bélrendszer egészségére, ez a váltás jelzi a vállalat azon szándékát, hogy szorosabban igazodjon a fejlődő fogyasztói egészségügyi prioritásokhoz és a kialakulóban lévő táplálkozástudományhoz. A földrajzi diverzifikáció keretében a növekedési lehetőségek megragadása és a piaci kockázatok mérséklése érdekében a Danone tovább bővíti globális jelenlétét. Ennek célja a különböző fogyasztói bázisok kihasználása és a regionális egészségügyi és táplálkozási trendek kihasználása.

Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!
EZT OLVASTAD MÁR?