Sűrűn veszel Rama-t? Jó, ha tisztában vagy vele, ez vár rád a jövőben

Sűrűn veszel Rama-t? Jó, ha tisztában vagy vele, ez vár rád a jövőben

agrarszektor.hu
Upfield Magyarország Kft.-ről Flora Food Hungary Kft.-re változtatta nevét a közismert és közkedvelt Rama, Flora, Violife és Viodeli termékek hazai forgalmazója. Minderre azt követően került sor, hogy a kft. anyavállalata, az Upfield Group BV holdingtársaság szeptember közepén Flora Food Group BV-re változtatta nevét, a központi weboldal pedig immár a florafoodgroup.com címen érhető el.

Azért változtatjuk meg cégünk nevét, hogy jobban tükrözze, kik vagyunk és mit csinálunk. Hiszünk abban, hogy új elnevezésünkben a Flora megfelelően kommunikálja növényi alapú örökségünket és értékeinket; míg a Food szó arra utal, amiért rajongunk, vagyis az ízletes ételekre; a Group pedig összehozza azt a több mint 100 ikonikus márkát, amelyeket számos generáció kedvel világszerte

- mondta Babják Zsolt, a Flora Food Hungary Kft. kereskedelmi vezetője.

EZ IS ÉRDEKELHET

A hazai társaságot érintő további változás, hogy a kereskedelmi vendéglátás üzletág a Flora Food Group része lesz, a kapcsolódó digitális platformok domainje pedig www.floraprofessional.com névre változik. A névváltoztatás fontos lépést jelent a vállalatcsoport fejlődésében, amit a holdingtársaság egészének több szinten történő, teljesítményorientált átalakulása előzött meg. Az új név tükrözi a Flora Food Group magasabb szintre emelt célját, vagyis azt, hogy az ízletes, természetes és tápláló élelmiszerek következő generációját kínálja, amely megfizethetőbb és fenntarthatóbb is, mint a tejből készült hasonló termékek - olvasható a közleményben. 

A Flora Food Group négy globális megatrendet (népességnövekedés, a tejtermékeket helyettesítő megoldások iránti igények, az állatjóléttel kapcsolatos aggályok és a szigorodó környezetvédelmi előírások) kihasználva, négy növekvő kategóriában (vajalternatívák és kenhető termékek, krémek, folyékony élelmiszerek és sajthelyettesítők) olyan termékekkel áll ezen változások élén, amelyek egyrészt megfelelnek e trendeknek, másrészt meggyőző választási lehetőséget kínálnak a fogyasztók számára. A Flora Food Group több mint 150 éves örökségét és mélyreható K+F-szakértelmét felhasználva törekszik arra, hogy további átalakulást érjen el az említett termékkategóriák terén, izgalmas növekedési lehetőségeket teremtve ikonikus márkái, helyi brandjei és professzionális üzletága számára.

EZ IS ÉRDEKELHET

A Flora Food Group névváltoztatás izgalmas és logikus lépést jelent az általunk végrehajtott nagyszabású átalakulásban. Gyakorlatilag teljes egészében újra feltaláltuk a vállalatunkat. Az új név jobban tükrözi azt, hogy kik vagyunk, hiszen a Flora az egyik legrégebbi és legnépszerűbb márkánk, amelyet családok és gasztronómiai szakemberek milliói szeretnek világszerte. Ez a név mindemellett felidézi a vállalat gazdag örökségét és széles portfólióját is. Bemutatja elkötelezettségünket, hogy ízletes, természetes és tápláló élelmiszereket készítsünk, amelyek nap mint nap családok százmillióinak táplálásához járulnak hozzá

- fogalmazott David Haines, a Flora Food Group vezérigazgatója.

Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?