Azért változtatjuk meg cégünk nevét, hogy jobban tükrözze, kik vagyunk és mit csinálunk. Hiszünk abban, hogy új elnevezésünkben a Flora megfelelően kommunikálja növényi alapú örökségünket és értékeinket; míg a Food szó arra utal, amiért rajongunk, vagyis az ízletes ételekre; a Group pedig összehozza azt a több mint 100 ikonikus márkát, amelyeket számos generáció kedvel világszerte
- mondta Babják Zsolt, a Flora Food Hungary Kft. kereskedelmi vezetője.
A hazai társaságot érintő további változás, hogy a kereskedelmi vendéglátás üzletág a Flora Food Group része lesz, a kapcsolódó digitális platformok domainje pedig www.floraprofessional.com névre változik. A névváltoztatás fontos lépést jelent a vállalatcsoport fejlődésében, amit a holdingtársaság egészének több szinten történő, teljesítményorientált átalakulása előzött meg. Az új név tükrözi a Flora Food Group magasabb szintre emelt célját, vagyis azt, hogy az ízletes, természetes és tápláló élelmiszerek következő generációját kínálja, amely megfizethetőbb és fenntarthatóbb is, mint a tejből készült hasonló termékek - olvasható a közleményben.
A Flora Food Group négy globális megatrendet (népességnövekedés, a tejtermékeket helyettesítő megoldások iránti igények, az állatjóléttel kapcsolatos aggályok és a szigorodó környezetvédelmi előírások) kihasználva, négy növekvő kategóriában (vajalternatívák és kenhető termékek, krémek, folyékony élelmiszerek és sajthelyettesítők) olyan termékekkel áll ezen változások élén, amelyek egyrészt megfelelnek e trendeknek, másrészt meggyőző választási lehetőséget kínálnak a fogyasztók számára. A Flora Food Group több mint 150 éves örökségét és mélyreható K+F-szakértelmét felhasználva törekszik arra, hogy további átalakulást érjen el az említett termékkategóriák terén, izgalmas növekedési lehetőségeket teremtve ikonikus márkái, helyi brandjei és professzionális üzletága számára.
A Flora Food Group névváltoztatás izgalmas és logikus lépést jelent az általunk végrehajtott nagyszabású átalakulásban. Gyakorlatilag teljes egészében újra feltaláltuk a vállalatunkat. Az új név jobban tükrözi azt, hogy kik vagyunk, hiszen a Flora az egyik legrégebbi és legnépszerűbb márkánk, amelyet családok és gasztronómiai szakemberek milliói szeretnek világszerte. Ez a név mindemellett felidézi a vállalat gazdag örökségét és széles portfólióját is. Bemutatja elkötelezettségünket, hogy ízletes, természetes és tápláló élelmiszereket készítsünk, amelyek nap mint nap családok százmillióinak táplálásához járulnak hozzá
- fogalmazott David Haines, a Flora Food Group vezérigazgatója.