Termékfejlesztési és marketing együttműködés a Trelleborg Wheel Systems (Hu, En) (x)

Agro Napló
Trelleborg gumiabroncsokkal szerelik fel a két speciális kiadású New Holland Blue Power traktort, a T7070 AutoCommand™ és a T7060 PowerCommand™ járműveket. A Blue Power járműveket a New Holland a tekintélyes 2010 Tractor of the Year® díj, valamint a tervezésért járó Golden Tractor díjak elnyerésének alkalmából készítette.

 

 

Ezeket a díjakat a New Holland-nak korábban már 2008-ban is odaítélték. Számos gyártó közül a New Holland a mezőgazdasági területre vonatkozó speciális tudásának, kiemelkedő minőségű professzionális műszaki tanácsadási képességeinek és kreatív kommunikációjának köszönhetően a Trelleborg-ot választotta partnerként a Blue Power traktorok felszereléséhez.

 


 

 



A Trelleborg és New Holland Agriculture vállalatok közötti együttműködés egy stratégiai lépés, amelynek megtételével a két vállalat termékfejlesztési és marketing területeken kíván együttműködni az ügyfelek még jobb kiszolgálása érdekében. Az együttműködés célja a legkorszerűbb, leghatékonyabb, egyszerűen és kényelmesen használható termékek létrehozása.



A T7070 AutoCommand™ és a T7060 PowerCommand™ Blue Power traktorok Trelleborg TM800, TM900HP és TM700 gumiabroncsokkal lesznek felszerelve. A Trelleborg termékek kiváló jellemzői garantálják, hogy a traktorok teljes nyomatéka maradéktalanul húzóerővé alakulhasson, a talaj károsítása nélkül, a vezetőnek kényelmet és biztonságot nyújtva.




“A modern mezőgazdaság igényeinek megfelelően, és az ügyfelek érdekeit szem előtt tartva a Trelleborg szerint a mezőgazdasági területen dolgozó szereplők közötti együttműködésre van szükség minden területen, a termékfejlesztéstől egészen a marketingig” mondta Lorenzo Ciferri, a Trelleborg mezőgazdasági részlegének marketingigazgatója.

 

A Trelleborg és a New Holland Agriculture közötti együttműködést az elkövetkező hónapokban közös reklámkampánnyal indítjuk.

 

Ciferri a következőket mondta: “Amint ezt a múltban már bizonyítottuk, a márkák összekapcsolása az egyik leghatékonyabb módja speciális szakértelmünk kifejezésének; ezért fektettünk, és a továbbiakban is fogunk kiemelt hangsúlyt fektetni a terület legnagyobb gyártóival való közös kommunikációra.”

 

 

 

 

Innovation and marketing partnership between Trelleborg Wheel Systems

and New Holland Agriculture





Trelleborg tires will exclusively equip two New Holland special edition Blue Power tractors, the T7070 AutoCommand™ and the T7060 PowerCommand™. The Blue Power was launched by New Holland to celebrate the prestigious 2010 Tractor of the Year® award along with the Golden Tractor for Design, repeating the same awards obtained in 2008. Of the various manufacturers, New Holland picked Trelleborg as its partner on Blue Power tractors for its specialist knowledge of the agriculture sector, its capacity to ensure highly professional technical assistance in the field, and its creative communication.

 

 


 



The collaboration agreement between Trelleborg and New Holland Agriculture is a strategic step forward, through which the two companies undertake to cooperate in product innovation and marketing to the benefit of their customers. The aim of the partnership is to offer the customer a state of the art solution, conceived to maximize productivity, guaranteed to be extremely easy to use and very comfortable.



The T7070 AutoCommand™ and the T7060 PowerCommand™ Blue Power tractors will be equipped with Trelleborg TM800, TM900HP and TM700 tires. The characteristics of the Trelleborg solutions mean that they can transfer all the power of the tractors to the ground, preserving the land and guaranteeing comfort and driver safety.




“Interpreting the needs of modern agriculture, and to the advantage of its customers, Trelleborg believes in cooperation between the agricultural sector leaders in all activities, from R&D to Marketing,” says Lorenzo Ciferri, Marketing Director of Trelleborg’s Agriculture division.

The collaboration between Trelleborg and New Holland Agriculture will be promoted in the coming months with a joint advertising campaign.



Ciferri stated: “As we have shown in the past, co-branding is one of the most effective ways of communicating our nature as a specialist; this is why we are investing, and will continue to invest, in joint communication activities with the main OEMs in the sector.”

Címlapkép: Getty Images
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!
EZT OLVASTAD MÁR?