Hernek Zoltán tájékoztatta a szakembereket arról is, hogy igen jó az árfekvésük és még a szezon végéig, tehát november közepéig lehet szerződni velük idei árakon jövő év március 31.-i szállításra.
Ezek a gépek igen csekély hibaszámmal dolgoznak, az eddig eladottak közül sehonnan nem jelentettek komolyabb meghibásodást, de ha bármi gondja is van a termelőknek a gépekkel, az ország egész területére kiterjedő szervízhálózat dolgozói azonnal segítenek, száz kilométeres körzeten belülről indulnak a segítséggel. És nemcsak a most vásárolt gépekhez, hanem a régebbi modellekhez is 24 órán belül tudják az alkatrészeket biztosítani.
Kalocsai Bálint a Böhönyei Szabadság Mezőgazdasági Rt. igazgatója szerint jó boltot csináltak,amikor megvásárolták a négy Renault traktort. A régi nagy erőgépeik kiöregedtek, a forgalmazó cég használt áron beszámította őket az újba, melyek a jövő elképzeléseiket is segítik.A betakarítást is át szeretnék terelni az ilyen erőgéppel, nagy pótkocsival történő terménybeszállításra , hiszen a régiek fenntartása igen drága, egyébként is sokba kerül a mûszakiztatás, az adó, a biztosítás, ezek a 194 lóerős gépek ezeket a költségeket kiváltják, alkalmasak kombinált munkák végzésére, univerzálisak,jobban ki tudják használni őket.
2000 hektár szántón gazdálkodnak, ezek az erőgépek igaz alaposan ki vannak használva, sokszor az időjárás miatt éjjel-nappal dolgoznak, de el tudják látni a társaságot. Azért egy 250 lóerős még elférne. De hát ez még a jövő elképzelése, most csak addig nyújtózkodhatnak, amíg a takaró ér.
A négy gép legnagyobb próbatétele a nyári szárazság idején az ősziek alá való előkészítés volt, de bírták a szántást, egy percre sem hagyták cserben őket, ez egy megalapozó beruházás volt.
Banicz Gábor traktorvezető társaival együtt nem győzött az érdeklődők kérdéseire válaszolni. Mint elmondták sokat kellett tanulni, meg kellett ismerni a gépeket, hiszen tele vannak számítógéppel, elektronikával, de a jót, a kényelmet, a könnyebb munkát hamar meg lehet szokni. Az eltelt rövid idő alatt nagyon jók a tapasztalatok, problémáik szinte alig voltak, egy-két csavart utána húztak, és már mehettek is tovább. Megnyugtató, hogy biztos szervízhálózat van a gépek mögött. A Renault traktorok teherbíró képességéről, megbízhatóságáról csak a legjobbakat lehet mondani, tárcsáztak, szántottak vele, kipróbálták minden féle munkaeszközzel. Ez már a technika csúcsa- így tartja Banicz Gábor. És az sem mindegy- folytatja, hogy 12 órát végig dolgozok vele és úgy szállok ki belőle mint ahogy beszálltam reggel. Rugózott fülke, kamion rugózású fülke van rajta, az ember észre sem veszi a gödröket. Én kívánom, hogy sok társam megismerhesse ezeket a gépeket , dolgozhasson velük, olyan örömmel, mint mi itt Böhönyén.