Bábolna Takarmány - a hozzáadott tápérték

Agro Napló
Felhívni a figyelmet a követésre érett gyakorlati módszerekre, gondolatot cserélni, együttmûködni. Ez a Bonafarm Bábolna Takarmány partnerkapcsolatainak az alapgondolata. Az évente rendezett nagysikerû hagyományos találkozókon a teljes partneri kör – közel négyszáz érdeklõdõ – vesz részt.













Most azonban „szakosították” az eszmecseréket és külön-külön találkoznak a szarvasmarha-, a sertés-, és a baromfitartókkal. A tavaszi hónapokban öt helyszínen gyakorlati bemutatókkal, teleplátogatással egybekötött roadshow-t szerveztek.



Ez az igen hatékony marketing és PR (public relations: kapcsolatszervező, közvélemény-formáló, tájékoztató, direkt kommunikációs) eszköz számos lehetőséget kínál. A termék-, a márka megismertetését, a cég, a cégcsoportok és a gazdák – a partnerek – közötti kapcsolat kialakítását, a jó hírnév, a bizalom erősítését segíti. A marketing és a PR tevékenység itt kapcsolódik igazából össze. A marketing szakma világhírû professzora, Philip Kotler „marketing-PR” elnevezéssel illeti ezt az összetett, jelentős szakmai felkészültséget, szervező munkát igénylő akciót.Az alapelv: „Ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez.” A bábolnaiak elmentek a „hegyhez”, a partnereikhez.





A Bonafarm-Bábolna Takarmány a sûrûsödő gondok – a tovább csökkenő állatállomány és az egekbe szökő takarmány alapanyag-árak ellenére – 2010-ben sikeres esztendőt zárt. Ez jórészt a kölcsönösen előnyös partnerkapcsolatoknak köszönhető.
















Hogyan tovább? Erre az alapvető kérdésre keresték a választ a roadshow résztvevői.



A találkozókon bemutatták a takarmányozás legújabb elméleti és gyakorlati módszereit, valamint a referenciatelepek fejlesztési megoldásait. Középpontban a takarmányozás áll, amely a termékelőállítás költségeinek túlnyomó részét – kétharmadát vagy akár háromnegyedét – teszi ki. Eredményességet, sikert meghatározó kérdésekről van szó! A találkozókon több, mint 200 érdeklődő vett részt, ami azt mutatja, az állattartók fontosnak tartják a szakmai információkat. A roadshow helyszínein minden résztvevő bábolnai gumicsizmát kapott ajándékba, az előadások után pedig értékes wellness-hétvégéket sorsoltak ki a megjelentek között. Fehér – Wellesz





A Bonafarm- Bábolna Takarmány Kft. TERMO termékcsaládja II.díjban részesült a „Termékdíj a Magyar Mezőgazdaságért” a Takarmányozás kategóriában.
Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?