Két stratégiai üzletága közül a növénytermesztési üzletága, a finn érdekeltségû Kemira GrowHow több, mint tíz éve aktív szereplője a magyar tápanyag-utánpótlásnak.
A Kemira március végi sajtótájékoztatóján Zajácz István (képünkön) kereskedelmi és marketing igazgató a cég filozófiájaként elsősorban a vevőre szabott megoldásokat hangsúlyozta, hiszen minőségorientált termékekre alapozva kínálnak egyedi igényhez igazított megoldásokat és szolgáltatásokat a szántóföldi és kertészeti gazdálkodók számára. A kertészeti mûtrágyák piacán elért piacvezető pozíció és a szántóföldi mûtrágyák szegmensében végbemenő folyamatos növekedés bizonyítja , hogy termékeik mennyire népszerûek a termelők körében. Elmondása szerint a siker kulcsa a termékekhez hozzáadott értékekben, vagyis a magas technikai felszereltségû és minőségû talajminta vételi és szaktanácsadási rendszerben rejlik.
A Kemira GrowHow életében fordulópont volt 2006. január 16-a, lezárult egy nagy beruházási folyamat, ezzel növelte gyártási egységeinek számát. A korábban Transcenter Mûtrágyagyár Kft. néven mûködő vállalattal közösen, immár egy cégben folytatja tevékenységét.
Zajacz István a peremartoni gyár igazgatója elmondta, mintegy 1 milliárd forint beruházással korszerûsítették a szigorú környezetvédelmi előírásoknak megfelelő gyártási technológiát, igazítva azt a vállalaton belül mûködő szigorú minőségbiztosítási követelményekhez.
A Kemira GrowHow térségi stratégiájához igazította magyarországi beruházását, hiszen a növekedés terén perspektivíkusnak látja Dél-Kelet Európát. A régióra irányuló tevékenységét Magyarországról koordinálja.
Szemléletváltást és technológiai fejlődést kíván elérni a KAP új ciklusa
Jelentős változásokat hozhat az unió új közös agrárpolitikai (KAP) ciklusa, amiben kiemelt szerepet kapnak a fenntarthatóságot célzó intézkedések, így...