A Weidemann elnyerte a 2017-es German Brand Award díjat (x)

Agro Napló
A teljeskörű és kiváló márkavezetésért járó kitüntetést a Német Formatervezési Tanács (Rat für Formgebung) és a German Brand Institute ítélte oda.

A Német Formatervezési Tanács és a German Brand Institute a sikeres márkákat, a következetes márkavezetést és a fenntartható márkakommunikációt jutalmazza a German Brand Awarddal. A German Brand Award díjat 2016-ban vezette be a Német Formatervezési Tanács. A márkavezetés területén folyó tevékenységek erősítése céljából alapított German Brand Institute kapott felhatalmazást a pályázat lebonyolítására.

A German Brand Award a sikeres márkavezetésért járó kitüntetés Németországban, melyet még csak másodszor ítéltek oda 2017-ben.  Ez a díj az egyedi márkákat és azok létrehozóit fedezi fel, mutatja be és jutalmazza. A Weidemann GmbH a „Machines & Engineering, Industry Excellence in Branding“ kategóriában kapta meg a díjat, és ezzel az első olyan vállalat a mezőgazdasági technika iparágban, mely megkapta ezt a díjat.

A pályázaton kizárólag olyan vállalatok vehetnek részt, melyeket a German Brand Institute, annak márkavadászai és szakértői grémiumai neveztek be a German Brand Awrad 2017-re. „A Weidemann ilyen nevezést kapott, és nyert is” - jelentette ki Bernd Apfelbeck kereskedelmi üzletvezető.  „Nagyon örülünk ennek a kitüntetésnek - hiszen egy független intézmény mutat rá arra, hogy a Weidemann kialakításával jó úton haladunk. Az erős márka alapvetően fontos vállalatunk sikere szempontjából.”

Christina Heine marketing vezető a következőket fűzte hozzá: „Az utóbbi években nagyon keményen dolgoztunk a Wedemann vállalatnál a márka következetes felépítésén és megjelenítésén. Célcsoportjaink konkrét megközelítése, a kommunikáció felhasználóbarát és esztétikus kialakítása, valamint az információk egyértelműsége lényeges szempont volt és lesz a jövőben is. A hitelesség döntő fontosságú tényező a számunkra, hitvallásunk célja, hogy a termékekről, a vállalatról, valamint a gyártó, a kereskedők és az ügyfelek közötti partneri kapcsolatról egy harmonikus összképet alakítsunk ki, ezt kommunikáljuk és meg is éljük.

A márka fontossága

„A German Brand Award második kiosztása azt mutatja, hogy egyre több vállalat ismeri fel a következetes márkakezelés fontosságát, és hajlandóak arra, hogy a márkát az üzletvezetés stratégiai eszközeként ismerjék el, ami részben radikális változtatásokat is megkövetel. Aki ezt megérti, és nem téveszti szem elől a sikeres márkakezelés alapelveit, az jól felkészült a jövő kihívásaira” - állítja végezetül Andrej Kupetz, a Német Formatervezési tanács fő üzletvezetője. 


A zsűri

A German Brand Award odaítéléséről egy különféle területekért felelős márkaszakértőkből álló, független zsűri dönt:

  • Elnökség: Andrej Kupetz, a Német Formatervezési Tanács fő üzletvezetője
  • Dr. Saskia Diehl, a GMK Markenberatung üzletvezetője 
  • Lutz Dietzold, A Német Formatervezési Tanács üzletvezetője
  • Prof. Dr. Tobias Kollmann, Duisburg-Essen Egyetem
  • Günter Moeller, a hm+p Hermann, Moeller & Partner üzletvezetője
  • Stefan Raake, az AMC Finanzmarkt GmbH üzletvezetője
  • Prof. Mike Richter, Darmstadti Főiskola
  • Prof. Dr. Simone Roth, a Brand Academy alelnöke
  • Christian Rummel, a Deutsche Bank világszintű márkakommunikációs részlegének helyettes elnöke

Díj a sikeres mákavezetésért - German Brand Award a Weidemann vállalatnak. Bernd Apfelbeck kereskedelmi üzletvezető és Christina Heine marketing vezető a díjkiosztón Berlinben, 2017. 06. 29-én.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Hétszeres MagyarBrands díjas a COOP

Hétszeres MagyarBrands díjas a COOP

Idén ismét a legkiválóbb hazai márkákat elismerő MagyarBrands díjat vehetett át a COOP március végén, a budapesten az ünnepélyes díjátadó gálán – közö...

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?