A Német Formatervezési Tanács és a German Brand Institute a sikeres márkákat, a következetes márkavezetést és a fenntartható márkakommunikációt jutalmazza a German Brand Awarddal. A German Brand Award díjat 2016-ban vezette be a Német Formatervezési Tanács. A márkavezetés területén folyó tevékenységek erősítése céljából alapított German Brand Institute kapott felhatalmazást a pályázat lebonyolítására.
A German Brand Award a sikeres márkavezetésért járó kitüntetés Németországban, melyet még csak másodszor ítéltek oda 2017-ben. Ez a díj az egyedi márkákat és azok létrehozóit fedezi fel, mutatja be és jutalmazza. A Weidemann GmbH a „Machines & Engineering, Industry Excellence in Branding“ kategóriában kapta meg a díjat, és ezzel az első olyan vállalat a mezőgazdasági technika iparágban, mely megkapta ezt a díjat.
A pályázaton kizárólag olyan vállalatok vehetnek részt, melyeket a German Brand Institute, annak márkavadászai és szakértői grémiumai neveztek be a German Brand Awrad 2017-re. „A Weidemann ilyen nevezést kapott, és nyert is” - jelentette ki Bernd Apfelbeck kereskedelmi üzletvezető. „Nagyon örülünk ennek a kitüntetésnek - hiszen egy független intézmény mutat rá arra, hogy a Weidemann kialakításával jó úton haladunk. Az erős márka alapvetően fontos vállalatunk sikere szempontjából.”
Christina Heine marketing vezető a következőket fűzte hozzá: „Az utóbbi években nagyon keményen dolgoztunk a Wedemann vállalatnál a márka következetes felépítésén és megjelenítésén. Célcsoportjaink konkrét megközelítése, a kommunikáció felhasználóbarát és esztétikus kialakítása, valamint az információk egyértelműsége lényeges szempont volt és lesz a jövőben is. A hitelesség döntő fontosságú tényező a számunkra, hitvallásunk célja, hogy a termékekről, a vállalatról, valamint a gyártó, a kereskedők és az ügyfelek közötti partneri kapcsolatról egy harmonikus összképet alakítsunk ki, ezt kommunikáljuk és meg is éljük.
A márka fontossága
„A German Brand Award második kiosztása azt mutatja, hogy egyre több vállalat ismeri fel a következetes márkakezelés fontosságát, és hajlandóak arra, hogy a márkát az üzletvezetés stratégiai eszközeként ismerjék el, ami részben radikális változtatásokat is megkövetel. Aki ezt megérti, és nem téveszti szem elől a sikeres márkakezelés alapelveit, az jól felkészült a jövő kihívásaira” - állítja végezetül Andrej Kupetz, a Német Formatervezési tanács fő üzletvezetője.
A zsűri
A German Brand Award odaítéléséről egy különféle területekért felelős márkaszakértőkből álló, független zsűri dönt:
- Elnökség: Andrej Kupetz, a Német Formatervezési Tanács fő üzletvezetője
- Dr. Saskia Diehl, a GMK Markenberatung üzletvezetője
- Lutz Dietzold, A Német Formatervezési Tanács üzletvezetője
- Prof. Dr. Tobias Kollmann, Duisburg-Essen Egyetem
- Günter Moeller, a hm+p Hermann, Moeller & Partner üzletvezetője
- Stefan Raake, az AMC Finanzmarkt GmbH üzletvezetője
- Prof. Mike Richter, Darmstadti Főiskola
- Prof. Dr. Simone Roth, a Brand Academy alelnöke
- Christian Rummel, a Deutsche Bank világszintű márkakommunikációs részlegének helyettes elnöke
Díj a sikeres mákavezetésért - German Brand Award a Weidemann vállalatnak. Bernd Apfelbeck kereskedelmi üzletvezető és Christina Heine marketing vezető a díjkiosztón Berlinben, 2017. 06. 29-én. |