Repcéink erőssége az alkalmazkodóképesség (x)
A Marton Genetics®-nél mindig is nagy hangsúlyt kapott, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket hozzuk a hazai piacra. Így van ez a repcéknél...
A Marton Genetics®-nél mindig is nagy hangsúlyt kapott, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket hozzuk a hazai piacra. Így van ez a repcéknél...
A Marton Genetics®-nél mindig is nagy hangsúlyt kapott, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket hozzuk a hazai piacra. Így van ez a repcéknél...
A hazánkban is egyre nagyobb szerephez jutó precíziós gazdálkodási módok alkalmazása következtében a piac fokozatosan igényli a mezőgazdasági gép- és...
Már elérhetőek a hazai üzletek polcain a magyar termesztésből származó friss tavaszi zöldségek – hívja fel a figyelmet a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara...
„A hazai az igazi” a szlogenje a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2022. évi kampánysorozatának. Célja, hogy a hazai eredetű termékekről szóló üzenetet elj...
A közétkeztetésben 2022. január 1-jétől 60 százalékra, 2023. január 1-jétől pedig 80 százalékra kell emelni a hazai termékek arányát, ezt az elvárást...
Ez év végére várhatóan eléri a 200-at a Magyar Termék védjegyeket használó hazai gyártók száma – közölte Benedek Eszter, a védjegyrendszert működtető...
A közétkeztetésről szóló 676/2020 (XII. 28.) kormányrendelet – amelynek szabályait a 2021. szeptember 1-jét követően megkezdett közbeszerzésekre kell...
Az elmúlt évek szélsőséges (aszály, a csapadék kedvezőtlen megoszlása) időjárása azt bizonyítja, hogy a termelő szervezeteknek több lábon kell állniuk...
A korai éréscsoportból mutatunk be három, kimagasló teljesítményű SAATEN-UNION-hibridet.
Az ünnepek előtti tévékampányban ért a csúcspontjára a járvány elején indított „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció: a Magyar Termék Nonprofit Kft.,...
Sajtótájékoztatóval egybekötött kukoricabemutatót tartott a Marton Genetics Martonvásáron az Agrárkutatási Intézettel együttműködve. A tájékoztató apr...
A tudatos fogyasztói döntések, a hazai termékek vásárlása azon túl, hogy a nemzetgazdaságot erősíti és védi, sok ezer család megélhetését is biztosítj...
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) és az Agrárminisztérium (AM) egyeztetést folyatott május közepén a legjelentősebb magyar kereskedelmi...
Elindította „Én is hazait vásárolok!” elnevezésű kampányát a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK), ennek fő célkitűzése, hogy felhívja a fogyasztók fig...
A friss magyar szamóca a hétvégétől már folyamatosan kapható lesz a piacokon, a zöldségeseknél és az áruházláncokban – közölte a Nemzeti Agrárgazdaság...
Az itthon előállított termékek vásárlására, a hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönöz új kampányával a Magyar Termék Nonprofit Kft. A „Vedd a ha...
Az agrárminiszter nyílt levelet intézett valamennyi magyarországi kiskereskedelmi lánchoz. Nagy István levelét változtatás nélkül itt olvashatják:
Drámai változások várnak már pár éves távon is a hazai agráriumra, amelyekből csak átgondolt fejlesztésekkel lehet jól kijönni, ezek híján legfeljebb...
Szajkókkal dolgoznak a Pilisi Parkerdő munkatársai Budapest és környékének városi erdeiben.
Kiemelt prioritásként kezelik a hatóanyagok engedélyezési folyamatának egyszerűsítését itthon.
Az Európai Bizottság megerősítette, hogy véglegesíti azon amerikai termékek listáját, amelyekre importvámokat fog kivetni.
Éjszaka nyugat felől újabb csapadékzóna érkezik, melyből valahol havazásra, néhol pedig havas esőre is lehet számítani.
Nem volt zökkenő- és feszültségmentes az új Közös Agrárpolitika első éve sem Magyarországon.