AM: Kevesebb meggy, de magasabb minőség!
Kevesebb meggy terem idén, de a minősége kimagaslóan jó lesz – jelentette ki az Agrárminisztérium mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államt...
Kevesebb meggy terem idén, de a minősége kimagaslóan jó lesz – jelentette ki az Agrárminisztérium mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államt...
„A hazai az igazi” a szlogenje a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2022. évi kampánysorozatának. Célja, hogy a hazai eredetű termékekről szóló üzenetet elj...
A Magyar Termék védjegyeket használó cégek száma már elérte a kétszázat, a védjegyes termékeké pedig megközelítette az ötezret – közölte lapunkkal a M...
Idén először augusztusban meghirdette a Hazai Termékek Hónapját a Magyar Termék Nonprofit Kft., ezzel folytatva a gyártók és az áruházláncok korábban...
Az újszerű üzleti gondolkodásra mutatott példákat a Magyar Termék Nonprofit Kft. Agóra elnevezésű online konferenciája május közepén, amelyen az előad...
Sikeresek voltak a promóciós kampányok a pandémia idején ugyanis arany és ezüst éremmel is díjazták a Magyar Termék teljesítményét a 2020-as promóciós...
Lényegesen több kekszet esznek a magyar emberek, mióta kitört a járvány a felmérések szerint, amit az is alátámaszt, hogy a nagy felhalmozás ideje ala...
A kirívó keresleti hullámzás, nem várt piaci átrendeződéssel és néhány meglepően kedvező fejleménnyel járt, de a hazai tejipari cégek a koronavírus-já...
A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampány újratöltve folytatódik – közölte Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője a kampány folyta...
Az ünnepek előtti tévékampányban ért a csúcspontjára a járvány elején indított „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció: a Magyar Termék Nonprofit Kft.,...
Az Auchan Magyarország Kft.-nek ítélték oda az idei Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amelyet a szakma legjelentősebb rendezvényén, a tapolca...
A jótékonyság területére is kiterjesztette mozgalmát, a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akcióját a Magyar Termék Nonprofit Kft. – közölte a nonprofit...
A járvány legnagyobb üzleti sikersztorija azé a szegedi fertőtlenítőszer-gyártó cégé, amely megtízszerezte a terméke gyártását, és három hónap alatt m...
Folytatódik a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció most egy úgynevezett maszkos plakátkampányba kezdenek a szervezők 20 cég részvételével – jelentett...
Az itthon előállított termékek vásárlására, a hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönöz új kampányával a Magyar Termék Nonprofit Kft. A „Vedd a ha...
Az Agrárminisztérium (AM) már megkezdte a felkészülést a 2021-2027-es időszak fejlesztéseire az élelmiszeriparban, mivel ebben az uniós finanszírozási...
A termékek kiválóságát és a környezetbarátságát tanúsító új védjegyeket hozott létre a hazai eredetet igazoló legismertebb védjegyrendszert működtető...
A Coop elkötelezett a magyar termékek iránt. Ennek alapja, hogy kiterjedt és stabil a 2015 óta tartó együttműködés a Coop Csoport és a Magyar Termék N...
A magyar élelmiszeripar nyeresége az elmúlt öt évben csaknem a duplájára nőtt, a sikernek pedig elengedhetetlen része a kiváló minőségű magyar alapany...
A magyar nemzetgazdaságban a kibocsátás fele a feldolgozóiparhoz kapcsolódik, amelyen belül az élelmiszeripar a maga 3232 milliárd forintos kibocsátás...
A rákosi vipera teljes genomjának feltérképezése máris számos érdekes tényt tárt fel.
A 2023-as tavaszi őzszámlálásnál már azt tapasztalták, hogy jelentős őztörzsállomány-csökkenés történt a vármegyében.
Bár a legtöbb növény tavaszig vár pompái megmutatásával, akadnak olyan virágok, melyeket nem zavar a hűvös időjárás.
Napjainkban többféle problémával is meg kell küzdenie a facsemete-termelőknek hazánkban.
Szeptemberben először találkoztak a szakemberek a fehérhátú fakopáncs országos védelmének egységesítéséért.