A Lay's márka a második helyre jött föl a rangsorban a tavalyi harmadikról, miután a márkaérték 9 %-kal, 12 milliárd dollárra emelkedett. A harmadik helyre a kínai Yili márka került, melynek értéke 6%-kal, 11,6 milliárd dollárra esett. Az amerikai Tyson 8,27 milliárd dollár márkaértékkel (-5,2%) negyedik helyre lépett föl az ötödik helyről, megelőzve a francia Danone-t, amelynek az értéke 10,2%-kal, 8,03 milliárd dollárra csökkent. Az amerikai Quaker (+6,5%, 7,5 milliárd dollár) és a Kellogg's (-16,3%, 6,1 milliárd dollár), amelyek idén a hatodik, illetve a hetedik helyet szerezték meg a rangsorban, helyet cseréltek tavalyhoz képest.
A Mars Wrigley márka a tizedikről a nyolcadik helyre emelkedett (+7,5%, 6 milliárd dollár), a kínai Mengniu maradt a kilencedik helyen (-11,1%, 5,4 milliárd dollár), az amerikai Doritos márka pedig a tizedik helyre rukkolt előre a tavalyi tizenharmadikról (+12%, 4,6 milliárd dollárig).
A Brand Finance szerint a 100 legértékesebb élelmiszermárka értéke egy év alatt 4%-kal, 268 milliárd dollárra csökkent, ami részben annak tudható be, hogy a fogyasztók egyre inkább az egyedi és személyre szabott termékeket kínáló kisebb márkákat részesítik előnyben a nagyokkal szemben. Az értékelésben szereplő 100 márka közül 43 amerikai, 12 kínai és hat japán. Svájcnak, Olaszországnak, Indiának és Németországnak négy-négy, Kanadának és az Egyesült Királyságnak három-három márkája van jelen a listán.