A hivatalos megnyitó és köszöntő után – amelyet Kőrös Gyula marketing vezető és Horváth Róbert kereskedelmi vezető tartott – Christoph Wegner, a BASF Agro-csoport kelet-európai régióvezetőjének előadását hallhatták az érdeklődő egybegyûltek. Az előadásában részletesen elemezte a világgazdasági válságot és annak jövőbeni kihatásait nemcsak a BASF, hanem a kereskedők és termelők szemszögéből is vizsgálva a problémákat. Rácz Róbert, az agrodivízió magyarországi vezetője a magyar mezőgazdaság lehetőségeit foglalta össze a jelenlegi gazdasági környezetben. Előadásában kifejtette: megfelelő stratégiával, valamint összefogással szerencsés módon átvészelhető az elkövetkező időszak.
A BASF folytatja eddig választott stratégiáját, a folyamatos újítást, így szolgálva a magyar mezőgazdasági termelőket.
Az idei évben 7 új terméket hoz a magyar piacra a BASF magyar leányvállalatának agrodivíziója, ezt a következő 2 évben még 5 új termék követi.
Kőrös Gyula marketingvezető előadásában arról beszélt, hogy mit tesz a BASF, milyen fejlesztéseket vezet be az idén a partnerség szolgálatában, valamint bemutatta a 2009-es év egyik legnagyobb agrodivízíós büszkeségét, a megújított Technológiai Kézikönyvet. Horváth Róbert kereskedelmi vezető záróelőadásában bemutatta a vendégeknek a hatékonyabb munkavégzés érdekében átalakított és kibővített értékesítési csapat új szerkezetét.
Bővebb információ: http://www.agronaplo.hu/hirek/2110