Traktor Dél-Koreából
Az ázsiai térségben jól ismert dél-koreai Tym (Tong Yang Moolsan) mezőgépgyár Európában először Hannoverben mutatta be új, 110 kW (150 LE) teljesítményű, TX-1500 típusjelű, segéd-mellsőkerék hajtású középnehéz univerzális traktorát, amelynek főegységeit a traktorgyártás területén neves beszállítók korszerű gyártmányaiból választották.
Erőforrása négyhengeres Deutz dízelmotor, amely teljesíti az EUR-IV környezetvédelmi normákat. ZF-Eccon fokozatmentes (CVT) hajtóműve 0,01–40 km/h sebességtartományban terhelés alatt kapcsolható irányváltóval használható. Hátsó TLT-je 540/540 E/1000/1000E 1/min fordulatú. Bosch hidraulika rendszerét 128 liter/min szállítási teljesítményű axiáldugattyús szivattyú látja el nagy nyomású olajjal. Hátul négy, középen kettő kihelyezett hidraulika gyorscsatlakozón keresztül működtethetők a hozzá kapcsolt munkagépek, illetve a rászerelt homlokrakodó. Zuidberg fronthidraulikával is kiegészíthető. Rugózott mellső hídja Carraro gyártmány. A hátsókerék gumiabroncs mérete: 460/85 R38.
Kabinja kissé szűk, de jó kilátást biztosít oldalirányba is, belső felszereltsége és kezelőszervei a modern traktorokéhoz hasonló.
Új szervestrágyaszóró
A belga Joskin cég elkészítette a már ismert Tornado-3 szervestrágyaszóró pótkocsijának egy kisebb változatát, a T 5511/12V típusjelű, egytengelyes modellt. Az új kocsi rakterének oldalfal-magassága 1,13 méter, míg a szélessége 1,45, a hosszúsága pedig 5,50 méter, így több mint 9 köbméter a befogadóképessége. Oldalfal-magasítókkal a raktérfogat 15 köbméterre is növelhető.
Az alacsony építésnek köszönhetően a vízszintes elhelyezésű tépő-szóró hengerpár a talajszinttől számítva 2,3 méter magasan helyezkedik el. A dobátmérő 219, a dobszélesség 1010 milliméter. Az új modell hajtóműve megegyezik a korábbi, nagyobb változatéval. Rugalmas kuplungszerkezetekkel védik a teljes hajtásrendszert a túlterheléstől. A gép össztömege standard rakfelülettel eléri a 12 tonnát.