A megbeszélésen áttekintették a magyar borágazat aktuális helyzetét, a strukturális változásokat és beszélgettek a magyar bor kitörési lehetőségeiről. Megállapodtak abban, hogy előkészítenek egy kölcsönös előnyökön alapuló gyakornoki programot, amelynek keretében a Prowein csapatában néhány, a bor iránt érdeklődő magyar fiatalnak lehetősége lesz a világ legnagyobb borszakvásárának munkájába bepillantani.
A Nemzeti Borkiválóság Program arculatát méltatta Marius Berlemann, és kifejtette, hogy az elmúlt öt évben a Wines of Hungary – Borkiválóság arculat egy jól felépített, vizuálisan is felismerhető, attraktív és egyértelműen beazonosítható brand lett. Kiemelte, hogy Magyarországot fontos partnernek tekinti, amely hosszú ideje megbízhatóan részt vesz a Proweinon, ezért mindent megtesz azért, hogy a jövőben még szélesebb megjelenési felületet és több lehetőséget biztosítson számunkra.
Forrás: FM Sajtóiroda